heel tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- De Kimpe Dany
- Patrick van de wiel
Alleen jammer dat er geen messing schroefjes erbij zaten voor een houte voordeur. Voor de rest mooie kwaliteit !!!
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- Anoniem
Uitstekende snelle service
- Vincent de Blok (Vin4you)
Zeer te vreden over de klantenservice en het eindresultaat.
- Daphne (Alloro Nails)
Snelle service, met name nabellen na het versturen van de proefdruk erg fijn! Mijn mail met het antwoord hierop was niet aangekomen, door het bellen alsnog snel het naambordje binnen. Beveel jullie zeker aan!
- Anoniem
Over het algemeen tevreden. Prijs van 12 euro voor een klein naamplaatje ervaar ik echter als hoog en de levertijd is in mijn ogen vrij lang. Het verzoek om de tevredenheidsenquête in te vullen kwam eerder dan het bestelde naamplaatje )-: