Ik had verwacht dat de letters gegraveerd zouden zijn ipv daarvan zijn Het plak letters... zie dat ik het zelf niet goed gelezen had en dat er een andere was voor maar 10 euro duurder wel gegraveerd, hierover toch wat teleurgesteld. Verder snelle service.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- marlice veenendaal
- Anoniem
Snelle levering. Bij verkeerde levering, alles wordt snel weer opgelost.
Hoe zou je NaambordenCentrale beoordelen?
- m.a. vlugt
Heel goed meegedacht in de uitvoering en ook een mooie manier van bevestigen aangeleverd.
- Landuyt d
Alles naar wens ontvangen .
- hans
Eerste zending is onderweg zoekgeraakt,kreeg direct een nieuwe toegestuurd.
- Anoniem
Helemaal top, snelle levering, goede prijs. Alleen vreselijk vervelend om tot 5 keer toe een email te krijgen om deze enquete in te vullen. 1 keer vragen is genoeg, sommige mensen vullen nou eenmaal niet graag enquetes in.