Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Goedkope-Ansichtkaarten.nl heeft 1429 5 ster reviews 1429
Goedkope-Ansichtkaarten.nl heeft 326 4 ster reviews 326
Goedkope-Ansichtkaarten.nl heeft 20 3 ster reviews 20
Goedkope-Ansichtkaarten.nl heeft 2 2 ster reviews 2
Goedkope-Ansichtkaarten.nl heeft 10 1 ster reviews 10

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Lajla Kleijnen

    Supersnelle levering van prachtige kaarten

  2. Lien Van De

    Ging zeer snel geleverd goede verpakking

  3. Hoe zou je Goedkope-Ansichtkaarten.nl beoordelen?

  4. Wil

    Prima service

  5. Anne Brink-Post

    Prachtige kaarten voor een aantrekkelijke prijs, snelle levering

  6. AJ Koppejan.

    Kaart is mooi, alleen vanwege de tekst ,maar de verzendkosten vind ik schreeuwend duur . 2 kaartjes van á €0,50 moest is nu € 5.50 betalen ..... nu nog 2 hele dure kaartjes zonder postzegel zelfs . Dus denk niet voor herhaling vatbaar ....

    Reageer
  7. Kelly-An

    Heel lang moeten wachten op de kaarten. Toen kreeg ik een mail met een bericht dat de webshop zelf postzegels te weinig op het pakket hadden gedaan. Toen nog heel lang moeten wachten. Tot ze tot het besluit kwamen dat het pakket nog een keer op te sturen maar dan via een ander bedrijf. En word er van mij verwacht dat ik dat andere pakket weer retour zend. Erg jammer want dit kost weer moeite. Ook zitten er andere postzegels in het pakket dan op de website vermeld stonden. Ben erg teleurgesteld had hier 2x ervoor besteld. Toen ging het prima pakketjes netjes binnen. Nu heb ik erg lang moeten wachten. En komt binnenkort misschien het andere pakketje binnen. Die ik dan nog retour moet zenden. Ik denk dat ik hier niet nog eens bestel sorry. Heb je snel kaarten nodig zou ik toch een andere webshop aanraden. Ik kreeg ook al een mail of ik de bestelling wou beoordelen zonder dat ik de bestelling binnen had gekregen. Toen heb ik besloten om te wachten. Of de kaarten alsnog snel zouden komen. Maar helaas

    Reageer