Ik bestel de laatste jaren altijd mijn espressobonen bij De Koffiebaron. Goede prijzen, snelle en betrouwbare levering, geen overmatige spam mails.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Phill
- Peter Soors d' Ancona
Ondanks het slechte weer redelijk snel pakket koffie ontvangen
Hoe zou je De Koffiebaron beoordelen?
- Anton van den Nieuwenhuijzen
Zeer goed ingepakt en keurig op de hoogte gehouden van de verzending. Complimentjes
- Huub Beurskens
supersnel, bestelling staat vaak al na uurtje klaar om opgehaald te worden. En niet te vergeten de koekjes die we als extraatje bij de bestelling krijgen ;)
- P. Gorlitz
Altijd een gezellig praatje bij het afhalen van de bestelling, en goede bonen!
- Rene Reijnders
Snelle levering, top.