Ik ben helemaal tevreden! Het kleine presentje is een verrassing.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Very good coffee site in terms of choice, easiness, attitude and price
Hoe zou je De Koffiebaron beoordelen?
- Guido
Door 8 pakken tegelijk te bestellen, wat eigenlijk wel veel is voor een particulier, veruit de goedkoopste aanbieder.
- Anoniem
Snel en goed
- Anoniem
Goed gedaan
- Mike van de Sande (Brasserie Onder Ons)
Kan niets anders zeggen!! Ga zo door en ik blijf met de Brasserie zeker een klant Mike van de Sande Brasserie Onder Ons