Dik tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Woensdag besteld en dezelfde dag al verzonden. Snelle service & levering! Aanrader dus.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nick
- Jo-Ann van Dams
Geweldig. !!!
Hoe zou je De Koffiebaron beoordelen?
- Anoniem
Ik ben heel tevreden over de snelle verzending, het mooie espressopotje en als toegevoegde waarde een zakje bonbonnetjes, wat net die vriendelijke touch geeft waardoor je als klant nog eens terug wilt komen. Vanwege een niet zo aangename ervaring bij een ander vind ik het juist belangrijk om mijn positieve ervaring met jullie toch even te melden en te delen! Anoniem
- Sjaak van Anrooij
verrassend elke keer een kleine attentie super.
- Anoniem
Besteld via internet omdat de prijs aanzienlijk goedkoper was dan mijn huidige leverancier. Snelle service, keurige afhandeling, goed verpakt, goede informatie over de levertijden etc. Ik ga hier de volgende keer zeker weer bestellen en heb de naam al een paar keer doorgegeven aan vrienden en bekenden.
- Jermain van Zundert
super goede en snelle levering!!!!