Altijd heel tevreden geweest over de theebaron. Maar deze keer was het geleverde product anders dan bij mijn vorige bestellingen. Toen ik de theebaron hierop aansprak kreeg ik een nogal koele mail terug. Het was de nieuwe standaard en als ik wou mocht ik het terugsturen. Op zich correct maar had net wat meer klantvriendelijkheid verwacht.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ben Wouters
- Viviane Peeters
Vlotte service
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- Monique Van Geel
Lang wachten op de bestelling. Thee is van vele malen mindere kwaliteit als het origineel.
- Kevin van Capelle
Goede kwaliteit thee, vlotte verzending.
- ES
Thee smaakt heerlijk en werd snel verzonden.
- Marcel De Vries
Goede kwaliteit thee en snelle bezorging.