Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Theebaron heeft 3535 5 ster reviews 3535
De Theebaron heeft 650 4 ster reviews 650
De Theebaron heeft 51 3 ster reviews 51
De Theebaron heeft 30 2 ster reviews 30
De Theebaron heeft 25 1 ster reviews 25

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. M van Gils

    Prettige, makkelijke website en keurige correspondentie qua bevestiging bestelling/bezorging. Zeker aan te raden

  2. Anita Willemsen

    Ik ben erg tevreden. Bestelling is snel geleverd. Thee smaakt heerlijk!

  3. Hoe zou je De Theebaron beoordelen?

  4. W.P. de Munk

    Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering. Goed verpakt. Lekkere, aromatische thee. Kortom: prima!

  5. S. van der Wal

    Ik bestel thee, 10x 100 gram. Ik krijg zak van 1kg. Uitermate onhandig. Ook voor ander soort: 3x 100 gram besteld. Ontvangen: 2x 150 gram. En dan is het bedoeld om kadootjes van te maken. Misschien moeten ze de klant de keuze geven of je grootverpakking wil of 10 kleinere. Ik snap dat het hun veel verpaktijd scheelt (lees geld), maar ik maak nu de kosten om leuke kleinverpakkingen e maken.

  6. Hanneke Van den Berg

    De bestelling werd snel en correct uitgevoerd en ze hebben heerlijke thee!

  7. Kalsbeek

    Voor het eerst een bestelling gedaan voor een proefpakket. Vanmiddag de eerste thee gezet en gedronken .... en voor het eerst in tig jaren hebben wij weer de ouderwetse thee zoals vroeger wij hebben zitten genieten van ons kopje thee Heerlijk! nu geen supermarkt thee meer . Als het proefpakketje bijna op is wordt er weer besteld, Wij zijn dik tevreden. Heb nog steeds de thee smaak in mijn mond van een kwartier geleden. Je kunt beter wat meer betalen voor iets lekkers. Toppie!