Prettige, makkelijke website en keurige correspondentie qua bevestiging bestelling/bezorging. Zeker aan te raden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M van Gils
- Anita Willemsen
Ik ben erg tevreden. Bestelling is snel geleverd. Thee smaakt heerlijk!
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- W.P. de Munk
Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering. Goed verpakt. Lekkere, aromatische thee. Kortom: prima!
- S. van der Wal
Ik bestel thee, 10x 100 gram. Ik krijg zak van 1kg. Uitermate onhandig. Ook voor ander soort: 3x 100 gram besteld. Ontvangen: 2x 150 gram. En dan is het bedoeld om kadootjes van te maken. Misschien moeten ze de klant de keuze geven of je grootverpakking wil of 10 kleinere. Ik snap dat het hun veel verpaktijd scheelt (lees geld), maar ik maak nu de kosten om leuke kleinverpakkingen e maken.
- Hanneke Van den Berg
De bestelling werd snel en correct uitgevoerd en ze hebben heerlijke thee!
- Kalsbeek
Voor het eerst een bestelling gedaan voor een proefpakket. Vanmiddag de eerste thee gezet en gedronken .... en voor het eerst in tig jaren hebben wij weer de ouderwetse thee zoals vroeger wij hebben zitten genieten van ons kopje thee Heerlijk! nu geen supermarkt thee meer . Als het proefpakketje bijna op is wordt er weer besteld, Wij zijn dik tevreden. Heb nog steeds de thee smaak in mijn mond van een kwartier geleden. Je kunt beter wat meer betalen voor iets lekkers. Toppie!