Prima service! 1 onderdeel was nog niet leverbaar, maar kreeg hierover een heel net persoonlijk mailtje. Producten prima in orde. En toch nog op tijd geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- donkers
- Jan van den Broek
Wij hebben nu 2 x besteld en wij zijn verbaasd van de kwaliteit van de thee. Heerlijk. Bestelling totaal 22 ons. En 12 verschillende soorten Zeer goed
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- Herman de Nas
Toppie !! Bestellen en afhalen keurig verzorgd ! En dan als extra een kleinigheid in het pakket !!!
- Dhr E. Maaas
De medewerker was erg behulpzaam, meedenkend en vriendelijk. De bestelde goederen waren snel in huis.
- Rob
Ik ben 100% tevreden en heb ook nog een leuk presentje bij mijn bestelling ontvangen. Ga zo door!
- Peeters
Goede service, snelle levering. Wat ik wel een minpuntje vind is de 7.5 euro verzendkosten. Dit is echt veel. Houdt me in de toekomst ook wel tegen om hier nog eens te bestellen....