Bij 1 thee was er duidelijk het laatste beetje in een zakje gedaan, leek wel zaagsel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sonja Coppens
- Bianca
Goedemiddag, Ik heb geen contact gehad met klantenservice dus daarom neutraal... Heel gezellig om die nogaatjes erbij te doen : ) Groet, Bianca
Hoe zou je De Theebaron beoordelen?
- Brighid Becker
Super snelle levering, met zorg ingepakt en een goede en persoonlijke service helemaal top.
- Lynda
Top service! Met als verrassing heerlijke bonbons bij onze bestelling. Wij komen zeker een keer terug!
- S. Verhoef
Erg snelle service en alles met zorg ingepakt
- Anoniem
Super snelle levering, heel vriendelijk geholpen en kreeg gratis chocolades bij mijn bestelling