Mijn ervaringen: PLUS: Niet te duur. Goede persoonlijke service. Redelijk flexibel. MIN: Delen van de dag niet bereikbaar. Levertijden zouden korter mogen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hendrik Jan Olthuis
- Yvonne Engelbarts
Twee mooie ruiten door jullie geleverd
Hoe zou je Glasdiscount.nl beoordelen?
- Jan van der Ceelen
Levering perfect en simpatieke bode.
- Wiersma
Goede, duidelijke en snelle service.
- Paul Erich
top bedrijf en goede wepsite
- Peter Putten
GOEDE SERVICE, DUIDELIJKE WEBSITE, EEN DINGETJE WERD ZEER SNEL , ZAKELIJK EN KLANTVRIENDELIJK OPGELOST. KORTOM ZEER AAN TE BEVELEN!!!!