Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
de Chocoladeverkopers heeft 1650 5 ster reviews 1650
de Chocoladeverkopers heeft 200 4 ster reviews 200
de Chocoladeverkopers heeft 23 3 ster reviews 23
de Chocoladeverkopers heeft 7 2 ster reviews 7
de Chocoladeverkopers heeft 10 1 ster reviews 10

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Natascha

    Veel keus met heerlijke uiteenlopende en bijzondere smaken. Makkelijk te bestellen en snel thuisbezorgd. Stiekem wel jammer van de wat hoge prijzen. Maar het zijn als het goed is eerlijke prijzen. Ik heb nog niet alle chocolade geproefd, maar die ik al heb geproefd waren weer erg lekker en zeker de moeite waard om te bestellen.

  2. Mirjam

    Snelle service en bijzondere chocola

  3. Hoe zou je de Chocoladeverkopers beoordelen?

  4. Žiga

    Express delivery, unexpected as the weather was unstable 22C-27C, but I am happy to have received the chocolate package earlier then expected! :) And of course, as always great, fresh and AMAZING chocolate! THANK YOU!

  5. lambert martens

    De chocolade is heerlijk

  6. Bart

    Heel veel keus uit originele chocolades met op de site een duidelijke beschrijving. Hoewel niet meteen verzonden (ze zijn immers geen BOL ;)) toch vlot (2 dagen) in huis. Prima en netjes verpakt zodat repen heel blijven bij transport. Kortom een aanrader.

  7. Jet

    De chocolade is werkelijk bijzonder. Heel mooi om de verschillen tussen allerlei soorten te proeven. We hadden een soort (de Heinde en Verre) met twee bars die van dezelfde boon waren, maar op verschillende manier geroosterd. De ene vlgs Emma en de andere volgens Paul. Ik vond de langzaam geroosterde het lekkerst en mijn vriendin de snel geroosterde. Bijzonder dat je zo'n verschil kunt proeven. Wat betreft de bezorging: die was snel en prima. Maar vooral straalde alles betrokkenheid en zorgvuldigheid uit. Bedankt Emma en Paul.