janneke
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij de Chocoladeverkopers, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Superrrrrr
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Superrrrrr
Er werd rekening gehouden met het warme weer. Echter geen communicatie wanneer het wel gunstig was. Kwam uiteindelijk in in ophaalpunt waar volop de zon stond te schijnen. Dit is een bezorgkwestie. Ik blijf mijn chocolade gewoon hier bestellen.
Mooi product, wel erg weinig (2 stukjes chocolade in een doos) voor 15 euro. Eens maar nooit weer, chocolade is duur, maar dit spant de kroon 😳
Heerlijke en eerlijke chocolade!
Het lag niet echt aan hun maar omdat chocolade kunnen smelten moesten ze wachten met leveren en postnl was ook behoorlijk traag dus het kwam bijna 2 weken later. Terwijl ik het ruim voor vaderdag besteld had. Maar chocolade is goed
Waarschuwing: na de chocolade van chocoladeverkopers is 'normale' chocolade niet meer te pruimen!