Op hun site stond heel fijn de melding dat ze met hogere temperaturen mogelijk wat later leveren. Daardoor kon ik rekening houden, gezien het een kado was. Door verkeerde communicatie door postnl had ik een vraag over de levering, waarop de medewerker van de winkel snel en correct antwoordde. De chocolade kwam helaas later dan gehoopt, waardoor ik het nu zelf mag opeten. Geen straf, het is erg lekker. Door deze goede ervaring en dat ze vegan chocolade verkopen, kom ik zeker wel bij ze terug.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M. Helder
- Aad van Welzen
Weer uitstekende service, zoals al die andere keren.
Hoe zou je de Chocoladeverkopers beoordelen?
- Malgorzata Kowalczyk
Geweldig service, goed contact met de klant, de producten van goede kwaliteit, de website duidelijk en professioneel,
- Familie van Leeuwen
Enorm veel heerlijke chocolade soorten; een excellent adres voor chocolade liefhebbers. Paul en Emma hebben duidelijk kennis van en liefde voor hun chocoladewinkel. Voor chocoladefans een prachtig adres!
- René Heijkoop
Bestelling vlot ontvangen. Prima kwaliteit.
- Hans
Uitstekende service, en benieuwd naar de smaken. :)