Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2011


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Sauna's & Zwembaden.nl heeft 662 5 ster reviews 662
Sauna's & Zwembaden.nl heeft 283 4 ster reviews 283
Sauna's & Zwembaden.nl heeft 26 3 ster reviews 26
Sauna's & Zwembaden.nl heeft 18 2 ster reviews 18
Sauna's & Zwembaden.nl heeft 34 1 ster reviews 34

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Esmee van Vliet

    Snelle serves en goede kwaliteit! Zeker aan te raden!

  2. Jozef

    Snelle levering zoals het hoort te zijn vandaag de dag. Afthersales en warranty geen gebruik van hoeven maken dus geen invulling.

  3. Hoe zou je Sauna's & Zwembaden.nl beoordelen?

  4. Peter

    Snelle levering, goede betaalbare prijzen en kwaliteit

  5. G

    Groot assortiment

  6. CC

    Bestelling drie op voorraad was en besteld op werkdaagen voor 16.00 uur volgende werkdag geleverd. Niet dus. Heb er 7 werkdagen op moeten wachten voor ik Maaike kreeg dat bestelling was verzonden. Zou bezorgd worden door DPD op mijn adres. Ik zou mail krijgen over bezorgtijd op dag van bezorging van dpd. Geen mail. Weer paar dagen gewacht, bleek hele bestelling teruggestuurd te zijn naar afzender. Ik gebeld. Kreeg deze keer gelukkig iemand aan de lijjn. Zou volgens hem komen omdat het diverse keren aangeboden zou zijn door DPD en ze niemand thuis troffen. Dan sturen ze het terug. Ik was thuis en had op dpd site ingevuld dat ze het neer mochten zetten als er niemand aanwezig zou zijn. Bestelling is opnieuw verzonden en de volgende dag kreeg ik netjes email dat ze tussen 12.00 en 14.30 uur zouden bezorgen. Eindelijk had ik mijn order binnen. Eerst dus 7 dagen moeten wachten voor het werd verzonden wat volgens hun op volgende dag in huis zou zijn Toen fout bij pakketdienst. Slecht dus. Ik bestel hier nooit meer. Je krijgt het advies contact opnemen te nemen via de mail en vervolgens reageren ze daar niet op diverse emails verzonden maar totaal geen reactie.Erg slecht.

    Reageer
  7. Ben Mombarg

    Vlotte bediening zonder poespas!