Snelle service , goed product. Blij mee.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Reina Hogedoorn
- Alinde Knepper
Wat zijn de muurstickers geweldig mooi! Wij zijn er blij mee. Net als de goede en snelle reactie en service bij vragen en of problemen bij levering.
Hoe zou je MuurstickerStunter.nl beoordelen?
- Teddy Huizinga
Superhandige manier van plakken!
- W HUSMANS
Snelle levering en goede kwaliteit
- Rob L’Ortye
Makkelijk te bestellen en prima kwaliteit. Vlotte levering
- H.F. van Bruggen
Heel jammer dat de stickers gevouwen zijn waardoor letters los gekomen zijn van de achterkant van de plakbescherming ik zou dit soort stickers zoals benamingen oprollen en in een kokertje verzenden en niet in een envelop want die kwam behoorlijk gekreukt binnen waardoor de stickers eigenlijk verziekt zijn. Ik zou ook graag nieuwe krijgen maar dan moeten ze wel in een kokertje opgestuurt worden. Naar aanleiding van mijn review zijn mijn stickers opnieuw verstuurd in een kokertje opgerold en kreukvrij aangekomen ik ben hier heel blij mee en perfect afgehandeld door Muurstickerstunter. Mvg.Henk