Ondanks de lockdown, het enige wat snel geleverd is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Moniek Peters
- Martin
Bestelling niet tijdig geleverd: Alvorens overgaan tot bestelling heb ik telefonisch contact gezocht met dit bedrijf. Te woord gestaan, als ik snel zou bestellen zou de order de volgende dag nog geleverd kunnen worden. Helaas werd deze "volgende dag" levering een "na het weekend" levering. Jammer maar kan gebeuren. Beschadigd bij ontvangst: De monteur afspraak verplaatst naar de nieuwe leverdatum. Bij ontvangst bleek er een deuk in het product te zitten. Hierover meteen telefonisch contact gezocht en ik zou een foto per email kunnen zenden. Immers de monteur was aanwezig en de oude installatie was inmiddels verwijderd. Dus met of zonder deuk, graag hadden we de nieuwe boiler geïnstalleerd nu de monteur er was. Koud water zit niemand op te wachten. Ook het omruilen van dit product leek ons onnodig veel werk voor de webshop gezien de werking van het product waarschijnlijk prima is. Installatie voltooid, product werkt prima. Jammer van de deuk, maar met een kleine compensatie in het achterhoofd toch nog tevreden. After service: Na een email gezonden te hebben met foto's kreeg ik een bericht terug dat ik niet binnen 7 dagen had gereageerd. Dit was mij telefonisch niet verteld helaas. Wellicht als ik had geweten dat dit cruciaal was geweest had ik eerder tijd gezocht in de hectiek van de verbouwing. Verder heb ik aangegeven geen nieuwe te willen, enkel een kleine compensatie. Ik betaalde immers voor een nieuw product en krijg een product met een deuk buiten mijn schuld om. Hier kon niets aan gedaan worden. Helaas, mijn toch nog altijd tevreden indruk over dit bedrijf is omgeslagen. Een kleine compensatie was hier zeker op zn plaats geweest, al was het 10 euro. Het gaat hierbij ook om het gebaar. Late levering niet mijn schuld, deuk in product niet mijn schuld, niet wetende dat er binnen 7 dagen foto's nodig zijn, niet mijn schuld. Meermaals contact gehad per email en telefoon. Prijs: Prijs veel te hoog. Hetzelfde product is bij bauhaus enkel 329 Euro. Een slordige 200 Euro minder! https://www.bauhaus.es/termos-electricos/wesen-termo-elctrico-eco-smart/p/25610244?adb_search=wesen Aanraden / opnieuw bestellen: Persoonlijk zou ik dit bedrijf niet aanraden. Ook hadden wij nog een offerte open staan voor vloer isolatie ten behoeve van elektrische vloerverwarming ter waarde van 1500 tot 2000 Euro. Deze zullen wij in elk geval niet bij dit bedrijf afnemen! Onze voorkeur gaat uit naar bedrijven die meedenken, meeleven en niet koud enkel een winstoogmerk hebben. Conclusie: Voor ons een slechte ervaring, beschadigd product, geen compensatie, slechte service. Een eenmalige bestelling P.S. een email met alsnog een compensatie en/of de vraag de beoordeling aan te passen is niet nodig. Mvg, Martin
Hoe zou je Groene Hoed Duurzaam beoordelen?
- Rob Wester
Ziet er a.llemaal keurig uit en snelle levering 5 dagen
- Jantien Hoekstra
Prima service
- Jos Lugthart
goed advies en snel geleverd
- Vitali Melnitchenko
Exelent!!! 10punten van 10