Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
DAB Scooters & Motoren heeft 263 5 ster reviews 263
DAB Scooters & Motoren heeft 46 4 ster reviews 46
DAB Scooters & Motoren heeft 5 3 ster reviews 5
DAB Scooters & Motoren heeft 2 2 ster reviews 2
DAB Scooters & Motoren heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Guus

    Ongeveer een maand geleden een scherm besteld. Werd vervolgens gezegd dat hij binnen 2 dagen bezorgd zou worden, echter wacht ik nu al een maand en nogsteeds niets binnen. 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd, daar werd niet op geantwoord.

    Reageer
  2. Ellis

    Na de bestelling nog wat wijzigingen doorgegeven, nooit een bevestiging van ontvangen. Bij afleveren werd wat informatie gegeven over de service beurt. Dit bleek niet te kloppen. Na bijna 5 maanden eerste beurt laten uitvoeren, banden opgepompt, olie ververst en 2 schroefjes aangedraaid. In totaal 20 minuten bezig geweest en mijn zoon moest even €100 aftikken!!! Te belachelijk en ze waren zeker niet voor rede vatbaar en niet coulant!

    Reageer
  3. Hoe zou je DAB Scooters & Motoren beoordelen?

  4. Bart de Reus

    Hele goeie service, betrouwbaar en altijd in om je te helpen bij kleine dingen achteraf.

  5. Pim

    Zeer vakkundig geholpen door de eigenaar. Alles is mij duidelijk en rustig uitgelegd. De volgende dag werd ik nog even gebeld of alles goed gegaan was. Uiteraard heb ik verteld dat ik erg tevreden ben met de scooter , maar ook met de service !

  6. Ruud Massink

    Super service met oog en gevoel voor de klant. Ben je op zoek naar nw scooter en twijfel je nog waar je naar toe moet gaan. Vergeet alsjeblieft de Fast&Furious, hier krijg je alleen maar hoofdpijn van. Ga naar deze jongens van DAB met een eerlijk hart en gevoel voor de klant. Bij probleem met mijn elektrische scooter die ik niet bij hun gekocht had mocht ik langs komen omdat zij dealer van het merk zijn, naar volle tevredenheid hebben zij zich sterk gemaakt, zonder eigenbelang, dat dit binnen de fabrieksgarantie werd opgelost. Duurde het ff, ja zeker maar dat lag aan de afhandeling van de importeur die het voor elkaar kreeg om nogmaals een defecte accu te sturen. Van mij krijgen jullie een 10+. Nogmaals bedankt, ik had beter moeten weten

  7. Chris

    Prettig geholpen. Mogelijkheid tot proefrijden op elk gewenst model.