Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 1179 5 ster reviews 1179
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 1032 4 ster reviews 1032
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 335 3 ster reviews 335
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 326 2 ster reviews 326
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 540 1 ster reviews 540
Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer heeft 1 0 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marley Kuipers

    Hele snelle levering dat is prima Alleen jammer dat hij bijna niet Passend te maken is waardoor hij niet goed zit en bijna uit je mond valt dus daardoor niet te gebruiken heer erg jammer

  2. W. Steenbok

    Wow, het werkt fantastisch !! De snurkbeugel werd snel (de volgende dag) geleverd. Helaas ging het op maat maken niet geheel vlekkeloos. Daardoor zat de beugel niet lekker, maar deed wel al direct goed zijn werk. Mijn partner kon vanaf dag 1 dat ik de beugel gebruikte weer lekker slapen. En ik ook trouwens. Ik word uitgeruster wakker. Na een paar dagen gebeld met de firma en uitgelegd dat het vormen van de beugel niet helemaal goed was gegaan. Ik kreeg direct de volgende dag een nieuwe beugel en die zit nu wel lekker. Prima service !! Ik kan deze beugel iedereen van harte aanbevelen (en dat heb ik ook al meerdere malen gedaan)

  3. Hoe zou je Mr. Anti Snurk - Snurkbeugel ervaringen en meer beoordelen?

  4. Sonja Luneburg

    Geleverd zoals afgesproken

  5. Anne

    Ik gebruik de beugel al langere tijd en mijn echtgenoot en ik slapen beiden veel beter en zijn ''s morgens meer uitgerust

  6. Andy Peerden

    Beugel helpt bij mij spijtig genoeg niet. Klantenservice daarintegen is super vriendelijk n behulpzaam.

  7. piet keesmekers

    voldoet goed ik ben tevreden