Artikelen zoals beschreven voor een nette prijs. De manier van verpakken was matig. Regenpijp aan het uiteinde ovaal geworden door transport. Vergaarbak wat beschadigd door het verpakken in een te kleine doos zonder verpakkingsmateriaal.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tom Oskam
- Jack Kuckelkorn
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen gewoon weg super, gelukkig ligt dit bedrijf voor mij kort bij waardoor ik de bestelde spullen kan afhalen. Personeel heel klant vriendelijk je wordt direct geholpen, ga zeer zeker weer hier terugvoormijn volgende bestelling
Hoe zou je zink.nl beoordelen?
- Hans Diepeveen
Super goed verpakt en snel geleverd
- Henk Schoemaker
Alle onderdelen voor de regenpijp besteld. Netjes thuis afgeleverd binnen paar werkdagen. De buis klemmen waren zonder schroefpen. Dit had ik wel door, maar had nog wel wat beter aangegeven kunnen worden.
- Tom
Goeie kwaliteit, en op afgesproken tijd geleverd
- Ronald Roeleveld
Snell levering goed verpakt.