Zeer slechte service, mijn bestelling is kwijt, daarna zeggen ze toe dat ze de verf gaan leveren (zonder track en trace), vervolgens wordt er niets geleverd, weer een nieuwe toezegging (weer geen track en trace) en weer niks geleverd. Moet wel de hele dag thuisblijven en dan nog voor niks ook! Bedrijf is telefonisch niet te bereiken en reageert niet adequaat op mail. Wel betaald maar nog steeds niks ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arie Slooter
- Peter van Heijst
Ontvangen wat ik had besteld, verder geen bijzonderheden.
Hoe zou je Verfschilderen verf voor boten beoordelen?
- An Hodac
Prima snel geleverd
- Evelyn
Helaas, slechte ervaring. Nadat bestelling die op voorraad zou zijn na 2 weken nog niet binnen was heb ik deze geannuleerd. Pluspunt, begrip van medewerker Verfschilderen en aankoopbedrag is direct teruggestort. Maar nu wordt ik al sinds 23 mei (het is nu 8 juni) bestookt met ieder uur 1 a 2 mails met een track&trace code - zo'n 25 per dag! Al spam opgegeven + adres Verfschilderen.nl geblokkeerd maar ze blijven komen. Hier contact over gehad - 2 x maar geen actie. Dussssss
- Jeroen Bosch
prima geleverd
- Marco Kluitmans
Snelle levering , helaas 1 blik ontploft in de doos. Gelukkig geen schade.