Onlangs een 2cd gekocht. Men geeft aan dat al hun tweedehands cds krasvrij zijn. Nou echt niet dus. Beide cds hebben een aantal krassen. En de klacht hierover nemen ze niet serieus en zijn niet bereid het naar tevredenheid van de klant op te lossen. Mijn advies aan iedereen: niets kopen bij deze oplichters. Ze leveren zeker niet hetgeen wat ze beloven
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roland
- Kris Aerts
Snel en correct
Hoe zou je Tweedehands CD beoordelen?
- Kristiaan Kramer
Prima
- Rigter makelaars / Sacha Knopper
Snel verstuurd, netjes verpakt.
- Anke Van Es
Super!
- A.E. van Noort
Daar is ie dan: De CD van Madonna. Light of Ray. Helemaal zonder krasjes en het originele plastichoesje er nog omheen. En dat twee dagen later. Geweldig netjes ingepakt voor 3,65 euro. Zo wil ik elke dag wel een CD bestellen. Voor in de Volvo C70 turbo uit 1999. De enige auto waar ik hem kan draaien! Maar dan wel met Dolby Surround. Wat een feest. Tweedehands CD verdient een lintje dat ze deze CD zo'n beetje voor kost prijs aanbieden. Bedankt!