theo laceulle
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Tweedehands CD, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Was keurig
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Was keurig
snelle en goede levering
De cd's zijn prijzig, oké, maar als je een uniek exemplaar aanschaft, dan is de basisprijs niet de doorslaggevende factor. De service er omheen is top en zonder mankementen of schades. Kortweg: Subliem.
Geweldige snel en zeer netje een aanrader.
Prijs Is Goed Kwaliteit En Prijs Verhouding Is Uitstekend. De Bezorging Is Uitstekend, Maar Het Is Jammer Dat Je Niet Zelf Je Bezorg Moment Kan Bepalen En Kan Instellen Zoals Bij Bol.com En Bij Wehkamp.nl Verder Alles Uitstekend En Uitgebreide Assortiment In Producten. Uitstekende En Vriendelijke Klantenservice. Hierbij Gezellige Feestdagen Toegewenst En De Beste Wensen Voor In Het Nieuwe Jaar. Van De Ondergetekende, Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam-Noord/Oostzanerwerf Nederland.
Slechte communicatie en er staat niet duidelijk wat je besteld. Betere ervaring met een andere webshop die veel duidelijker is en beter in de afhandeling.