Snelle levering, goed gedaan! Ik heb 1 Smiley-gelukspoppetje te weinig ontvangen...
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Suzanne J.
- Laura B.
Netjes geleverd en goede kwaliteit spullen.
Hoe zou je Balluca.nl beoordelen?
- Marieke K.
Mooie bestelling met een snelle levering!
- Anne-Marie B.
Snelle en juiste levering
- Carmen A.
Mooi snel geleverd. Zien er leuk uit.
- Anne-Marie v.
Snelle levering, binnen twee dagen alles in huis. Toen bleek dat er een aantal ijsjes gebroken waren , werden er na telefonisch overleg meteen nieuwe gestuurd. Super service!