Klaas-Jan Prins
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Euro-Label BV, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
super.
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
super.
Product zoals beschreven, goede prijs / kwaliteit, snelle levering, goed verpakt.
Ik schrijf niet vaak een review maar in dit geval maak ik een uitzondering. We hadden online een scanner en een holder besteld en binnen 5 minuten belde er iemand dat als we dat zo wilden gaan gebruiken, het niet zou passen. Er moest nog een beschermingshoes om de scanner heen. Dan krijg je normaal natuurlijk verzendkosten maar de medewerker vertelde dat we aan konden geven dat we dit op zouden halen bij de winkel, hij zou het dan bij de andere bestelling voegen. Snel daarna werd alles keurig geleverd en door ons meteen in gebruik genomen. Top Service !
Snel en goede kwaliteit
Heel fijne ervaring met Euro-label! Niet alleen bijzonder prettig telefonisch contact en goede voorlichting, ook ontzettend blij met de labelprinter!
Snel en goed