Fijn dekbed maar ook best warm. Ik slaap onder het zomer dekbed een het is 17 graden in de slaapkamer. Soms dan nog te warm maar ik moet zeggen dat hij wel erg goed ademt omdat ik niet met zwetend wakker wordt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tante Co En Zo
- Nico van Rossum
Goed fijn overdekbed
Hoe zou je Slaap Vaak beoordelen?
- Dorothée Pelaié
Haben mir bei einer irrtümlichen Bestellung nicht weitergeholfen.
- J. V
Goede service en product
- PS
Snel levering; precies zoals beschreven. enige minpunt was verzending: ging naar een PostNL punt ipv huis terwijl duidelijk in de bestelling stond dat het ons huis zou verstuurd worden. In dit geval geen echt probleem omdat de postnl punt staat een paar honderd meter van huis.
- Atie de Boer
Snel geleverd ondanks feestdagen