Goeie producten en snelle levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Chris Dortants
- Wessel Fokkema
Al een tijdje gezocht naar een bodywarmer zoals ik vroeger ook had. Ik vond 'm bij Douwe's dump als reportersvest. Ben er blij mee! Bestelde ook een kleine thermosfles. Bij de levering bleek de dop er niet goed op te passen, de schroefdraad was niet goed. Erover gebeld; prima en vlot geholpen de volgende dag had ik al een nieuwe en goed werkende in huis. No nonsens, vlot, goed en ruim assortiment, goede en juiste informatie en vooral goed, plezierig en behulpzaam personeel.
Hoe zou je Douwe's Dump.nl beoordelen?
- Chris
Makkelijk bestelproces, goede info, vlotte levering en keurig verpakt. Ik kom zeker terug.
- japs
oke gekregen wat was besteld en ze zijn hun beloftes na gekomen!
- Roy Kroes
Vandaag naar de fysieke winkel geweest voor meerdere spullen. Via de webshop had ik mijzelf echter al flink kunnen voorbereiden, aangezien het grootste gedeelte van het assortiment al gewoon op website staat. Aangezien ik toch nog vooraf even spullen wilde passen ben ik dan ook naar deze winkel toe gereden. De winkel staat een beetje achteraf op een industrieterrein. Desondanks is het makkelijk te vinden. Bij binnenkomst werd ik bijna overweldigd door de gigantische hoeveelheid spullen. Er is hier voor iedere beginner genoeg te vinden en je kunt ook merken dat hier sprake is van een grote legerdump. Zowel nieuwe als tweedehandse gear is te vinden. Ook echte, wel tweedehandse spullen van het leger zijn hier te vinden. De winkel is groot. Desondanks zou je bijna het idee krijgen dat het uit z'n voegen barst: er is voor ieder wel wat wils. Voorraad is geen probleem. Er ligt vaak ruim voldoende. Er is zelf gedacht aan paskamers. Men heeft zelfs een speciale wand ingericht voor airsofters, aangezien er meer steeds airsofters over de vloer kwamen. Prijs/kwaliteit is in mijn ogen goed. Een beginnende airsofter, zoals ik, kan hier zeer goed slagen. De die-hard airsoftfans kunnen hier niet terecht voor de 'grote airsoftmerken', maar desondanks is een bezoekje het wel waard, vanwege de vele echte legerspullen. Personeel is vriendelijk. Ik heb nog met een personeelslid gepraat die ook fanatiek was in de airsoftwereld. Alleen maar lovende woorden, plus een paar goede tips. Ik kan Douwe's Dump dan ook aan iedere beginnende airsofter aanraden! Ga er zeker eens langs, het is zeker de moeite waard. De kans is klein dat je met lege handen terugkomt.
- JP
Top! Kan er niks meer over zeggen. Van een webwinkel verwacht ik tegenwoordig niks anders dan een levering binnen 24uur wanneer de artikelen op voorraad zijn. Scheelt mij een file naar ommen vanuit Zwolle.