Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Zwemspullen.nl heeft 130 5 ster reviews 130
Zwemspullen.nl heeft 31 4 ster reviews 31
Zwemspullen.nl heeft 0 3 ster reviews 0
Zwemspullen.nl heeft 1 2 ster reviews 1
Zwemspullen.nl heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Christian

    Ik was op zoek naar een wat kortere zwembroek, een Trunk. Al zoekend kwam ik uit op Funky Trunks slashed. De bontste uitvoeringen waren voor mij net te uitbundig ;-) Zwemspullen.nl had alleen nog de S op voorraad. Ik twijfelde gezien mijn jeansmaat 31 tussen S en M. Na telefonisch overleg overeen gekomen met Teun dat ik (ondanks dat er niet gratis geretourneerd kan worden) ik middels een retourlink toch gratis zou kunnen retourneren. Dit omdat de maat M niet meer leverbaar was. Erg klantvriendelijk! Na bestelling bedacht ik me dat ik ook nog een andere zwembril nodig had, deze kon middels een factuur per mail worden toegevoegd. Ook de -in eerste instantie wel berekende- verzendkosten werden van het bedrag in mindering gebracht, omdat ik nu boven de EU 50,00 uit kwam. Wederom erg klantvriendelijk!! Ondanks dat er op de site geen maattabel te vinden was (TIP!!!) is deze wel makkelijk te vinden https://www.funkytrunks.com/content/8-size-guide. Noot hierbij echter dat de aanduiding heupomvang i.c.m. inches volgens mij niet klopt. Voor wat het waard is; ik was bang dat de trunk te klein zou zijn,- echter na ontvangst en passen is deze precies goed,- Eerder te groot dan te klein. Hopen dus dat de zwembroek niet te veel uitrekt in het water ;-) Wat betreft de Zoggs Predator zwembri; 'droog' past deze goed en voelt fijn aan, maar weet dus niet of deze zal bevallen. Waarom dan geen uitstekend als beoordeling? Niet 'Gratis retourneren' is een keuze van de winkel. Gezien het landelijke percentage retouren snap ik dat ook wel. Wat ik niet klantvriendelijk vind is dat bij retour de nieuwe bestelling als geheel nieuw wordt beschouwd. Had ik dus een verkeerde maat besteld, betaal ik dus (bij een bestelling onder de EU 50,00) 3x verzendkosten... Klantvriendelijker zou zijn dat het vervangende artikel gratis wordt verzonden. Ik heb zelf ook een webshop en bij ons zijn de kosten van retour altijd voor de klant, maar bij ruiling verzenden wij het vervangend artikel altijd gratis. Ongeacht het bestelbedrag. Dit laatste was voor mij wel een drempel om te bestellen. Ik denk dat een aanpassing van dit retourbeleid positief en zelfs omzetverhogend zal werken, maar dat terzijde. Al schrijvend toch een heel verhaal, Zie het als opbouwende kritiek. Vooral omdat ik toch zo fijn en klantvriendelijk werd geholpen. Groetjes, Christian

  2. Maike Korthout

    Goede klantenservice!

  3. Hoe zou je Zwemspullen.nl beoordelen?

  4. Carla Koperdraad

    snelle en correcte reactie op mijn vragen. zeer klantvriendelijk.

  5. Lianne Van Schoten

    Ik vond de levering erg snel. En ben erg tevreden over m n zwem bril

  6. Regina Middelkoop

    Perfect en snel!

  7. Thomas Swartjes

    Heel tevreden. Woensdagmorgen besteld, de vlg dag al in huis. Super