Ik heb nog altijd niets mogen ontvangen , een bestelling van 20/11, met enkele e-mails te versturen na elkaar heb ik begrepen dat het pakje verloren is geraakt. Ik had geen woonplaats vermeld , maar wel de juiste postcode. Er was geen trackingcode aan verbonden. Toch doen ze enorm hun best om alles in orde te brengen en de voorbije bestellingen waren wel altijd top geleverd. Mijn dank hiervoor en excuses voor het ongemak
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Graz Mazza
- Petra
Duidelijk; komt na wat wordt toegezegd
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Amanda Meijer
Snelle levering, goede prijs. Ik ben zeer tevreden. De verpakking zag er gezellig uit(:
- Sandra
Duidelijke foto's, mooie kleding, snelle verzending
- Wendy Ockeloen
Begin van de avond een bestelling geplaatst en volgende dag al in huis! Top service.
- m vaneker
Snelle levering mooie kleertjes goede prijs