Heel tevreden. Bestelling binnen 24 uur in huis.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sandra Douma
- Janneke Wind
heel tevreden keurige levering
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Angela Ernes
Zaterdag besteld maar pas vrijdag in huis!
- Francine Schonenburg
weer snel verzonden en goede kwaliteit jurk! (alleen is het bij deze jurk wel lastig juiste legging oid te vinden als je geen kniekousen wilt...)
- Vickie Adriaens
Snelle levering
- Evy Maes
Snelle service en zeer content van de kleding😋👌👍