Super! Snelle levering. Helaas was 1 jurkje ( topitm) niet geleverd in de maat die ik nodig had. Netjes bericht erover en bestelling snel aangepast.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- rowana lammerts
- Angela Kristians
Ga zo door!
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Lies Beck
Perfect, snel geleverd. En goede kwaliteit!
- C Cornelissen
Heel tevreden. Met 2 dagen de bestelling in huis. Ik had de verkeerde maat besteld en ook het terugsturen gaat heel makkelijk. Als het terugstorten van het geld ook zo vlot verloopt, zal ik hier zeker nog vaker iets bestellen. Want er is ruime keus voor een goede prijs
- Miranda Vissers
Snelle levering en mooie kleding.
- Pascale Huurneman
.