Mijn bestelling werd netjes en snel geleverd
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Comm.on / R. Roos
- Céline Kronenburg Van spaendonk
bestelling en levering was prima. erg jammer dat je zelf voor de verzendkosten moet betalen.
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Rian Linders
Duidelijke website, snelle en correcte levering. Voor ons jammer dat onze bestelling net te klein was, maar prima retour regeling. Ga zo door
- Linda Geerdes
Supermooie jas en snel geleverd!
- P.M. Keur
Snelle verzending, snelle antwoorden op mails en goede service.
- CorB
de jurk viel me wat tegen, dat kan gebeuren. gratis verzenden had ik gelezen, maar Jammer dat je zelf de retourkosten moet betalen. stond vast ergens in de kleine lettertjes hoor.. verder keurig op tijd, nette verpakking, prima mailings.