Zeer tevreden, bestellen ging makkelijk. Snel in huis en goede kwaliteit. Niks op aan te merken!
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- V. Wanders
- Suzanne
Na adhoc een verkeerde maat te hebben besteld heb ik een mail gestuurd waar binnen enkele uren op gereageerd is. Alsnog de juiste maat ontvangen. Supersnel verzonden, keurig verpakt en fijne communicatie. Wij komen zeker terug!
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- Ank Huijs
Duidelijke website, snelle levering. Top!
- Yvonne Angenendt
Snelle verzending Prima info
- D.
Top service, en super snelle levering!
- Mariska Gerritsen
Snelle levering, leuke merken.