heel erg tevreden.
Nog niet goedgekeurd
Doorloopt momenteel het keuringsproces
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenny Anthonissen
- Sabrina Goossens
Service is top. Bedankt Bregje. Er wordt direct gereageerd op e-mail en snel gehandeld.
Hoe zou je merkmeisjeskleding.nl beoordelen?
- June Peterse
Ditect verstuurd, goede communicatie
- Lianne
Mooi assortiment, keurig verpakt en snel verzonden!
- Petra Martens
Snelle levering.
- Hulya Meijer
Mooie kleding. Geweldige klantenservice. Als er iets met kleding is wordt het keurig opgelost. En een lieve cadeaubon nagestuurd.