Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
L&O Computers heeft 442 5 ster reviews 442
L&O Computers heeft 67 4 ster reviews 67
L&O Computers heeft 6 3 ster reviews 6
L&O Computers heeft 2 2 ster reviews 2
L&O Computers heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Jan

    Keurige monitor, goed verpakt en een mooie prijs.

  2. Chris

    Mooie prijzen en goede service!

  3. Hoe zou je L&O Computers beoordelen?

  4. R van Neerven

    goed, snel en perfect verpakt

  5. Erwin

    Laptop gekocht vragen worden snel beantwoord en op verzoek zijn er foto's gemaild. Kan niet anders zeggen dan Top 👍

  6. Arjan

    Totaal onbekende webwinkel voor mij. Ik vond deze nota bene via een advertentie op ebay kleinanzeigen (Duitse Marktplaats) bij het zoeken naar een specifiek model beeldscherm. De winkel bood het gezochte scherm voor een uitstekende prijs aan. Omdat ik de winkel niet kende, heb ik eerst reviews bekeken. Leek allemaal betrouwbaar, dus besteld. De volgende dag kreeg ik het scherm zeer goed verpakt thuisgestuurd. De monitor was in de beschreven staat, goed schoon en werkt fantastisch. Al met al, zeer tevreden over deze shop!

  7. Math

    Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord of ergens gezien, maar kwam deze toevallig tegen op Marktplaats. Ik heb geen seconde spijt dat ik hier een laptop gekocht heb. Wat een goede service en kwaliteit van het gekochte apparaat. Goed ingepakt, en zeer snel verzonden!!! TOP WEBWINKEL ga zo door, deden alle webwinkels maar zo goed hun best, dan zo het winkelen over het web voor de consumenten een stuk makkelijker zijn. Pluim voor iedereen die daar zorgt voor een perfecte afwikkeling van de lopende zaken. Het laatste heeft niets te maken met de winkel, maar met PostNL op de zending staat dat bij ontvangst een handtekening vereist is, deze wordt door de pakketbezorger ZELF gezet! Dit is natuurlijk een kwalijke zaak, omdat de webwinkel ervan uit mag gaan dat de koper deze op de mobiele terminal zet, maar in de praktijk is het dat de pakketbezorger deze dus al voor je invult! Dat je daar bewust van bent dat dit kan gebeuren. Maar dit zal PostNL moeten oplossen!