Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Kamado Express heeft 1018 5 ster reviews 1018
Kamado Express heeft 161 4 ster reviews 161
Kamado Express heeft 21 3 ster reviews 21
Kamado Express heeft 8 2 ster reviews 8
Kamado Express heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Wendy Lambrechts - Kemmeren

    Al eerder in de winkel geshopt waarbij je kan rekenen op goed advies en een gezellig bbq praatje. Ook is de winkel netjes en overzichtelijk. Nu een keer online een kado voor mijn man besteld voor kerst. Alles verloopt netjes en duidelijk en de volgende dag nam ik het kado al in ontvangst. Breekbare spullen waren zorgvuldig met bubbelplastic ingepakt. Het maakt niet uit of je online besteld of gezellig een rondje door de winkel loopt (al heb je dan kans dat je met meer naar huis gaat dan je verwacht) kwaliteit en service zijn uitstekend.

  2. Guido Hoogervorst

    Ondanks de kersttijd razend snel geleverd. Netjes verpakt en in goede orde ontvangen.

  3. Hoe zou je Kamado Express beoordelen?

  4. Willem Oosterboer

    Gisteren besteld Vandaag ontvangen

  5. Jaap ten Katen

    Ik heb de bastard urban large aangeschaft. De eerste voorgestelde leverdatum kwam niet uit, maar een nieuwe datum was snel gepland. De communicatie hierover in in z’n algemeenheid is zeer goed. Een minpuntje is de levering door DHL. Uiteindelijk moet je de gehele werkdag vrijhouden en wordt er geen indicatie gegeven over de levertijd. Gelukkig kwam de chauffeur vroeg. Hij kwam net een vrachtwagen maar had geen hulpmiddelen bij zich, zoals rijplaat, waardoor het lastig is een stoeprand op te komen. Uiteindelijk is het wel gelukt. Helaas was er geen avond of zaterdag levering mogelijk. Hier had ik best wat extra voor willen betalen. Al met al was het contact zeer goed!! Snel en duidelijk.

  6. Bastiaan Kerkhoff

    Alles netjes afgeleverd, gelukkig ben ik handig en heb ik mijn kamado netjes in elkaar gezet. Maar voor nieuwe klanten misschien handig om mede te delen, dat jezelf de bbq in elkaar moet zetten en het liefste met 2 personen. De kamado is namelijk niet licht! Maar ik ben super blij met mijn Bastard! Mvg Bastiaan

  7. Wim Loots

    Wat een mooie producten, maar bovenal wat een geweldige klantenservice. Allemaal even behulpzaam en meedenkend. Wij zijn ontzettend blij en zullen zeker vaker bestellen!