Langsgegaan om de Stoked BBQ in het echt te bekijken. We werden heel hartelijk ontvangen met koffie en thee door Hanneke. Het was een warme dag maar toch werd de bbq/kachel aangestoken zodat we hem in werking konden zien. Ook toen bij levering we een onderdeeltje miste heeft Hanneke gelijk actie ondernomen. Echt top! We raden het iedereen aan om hier een aankoop te doen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefan
- Familie Verhoef
We wilden graag met de kerst en oud en nieuw in onze Kota bbqen en dankzij de supersnelle levering is dit ook gelukt !! Ook bij problemen of vragen word je supersnel geholpen !
Hoe zou je Scandivik beoordelen?
- Carry en Hendri Damen
Gastvrije ontvangst, enthousiast en goed verhaal en een prachtige kachel gekocht die ook nog eens heel snel werd geleverd! Wat wil je nog meer?
- Erik en Danielle van Tilburg
Super goed geïnformeerd en geadviseerd door Hanneke. Zijn bij haar zelfs eerst even mogen komen testen en uitleg gehad over hoe het het beste werkt. Zijn echt super blij met onze aankoop
- Ab Visser
Tja.. het is niet alleen gewoon zaken doen; maar ook nog 's reuze gezellig met Hanneke! Goed overleg. Altijd prima! Eigenlijk vind ik 't jammer dat 't is 'afgelopen' ;-) Weliswaar mijn mooie 8 hoekige Finse Kota elders gekocht ( had beter niet gekund), maar ik had nog een '3hoekig' raam nodig. Niet eenvoudig, maar het is prachtig en helemaal goedgekomen! Top!
- Jolanda
Leuke demonstratie gehad van fikki. We zijn er heel blij mee. Kan het iedereen aan raden die van buiten koken houdt. En van warmte en gezelligheid. Snelle levering helemaal top.