Heel goed verpakt zodat er niks kon breken. En een heel lief kaartje erbij met een snoepje..;)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veronica Van Koningsbruggen
- Gaby Brok
Fijne en flexibele webshop. Het was een feestje om de bestelling binnen te krijge . Alles was heel leuk ingepakt!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Merel
Supersnel geleverd, en het was vooral heel leuk om m’n bestelling uit te pakken, want die was (zonder dat ik daarom had gevraagd) heel zorgvuldig ingepakt, in cadeaupapier en met een lief handgeschreven kaartje en een snoepje erbij. Daardoor was het echt een cadeautje voor mezelf, heel leuk 😊 Dank voor de goeie zorgen!
- S.V. Ooijevaar
Snelle levering
- Elisabeth
Mooi ingepakt!! Snel verzonden!
- Bianca Tuitman
Wat een leuke winkel een echte aanrader . Het was zo leuk en goed ingepakt was helemaal verbaasd. Een echte aanrader voor iedereen. Top !!!!!!