Ontzettend tevreden. Zeer klantvriendelijk en uitstekende service. De spulletjes worden prachtig ingepakt. Verzenden gaat volgens afspraak. Kortom: betrouwbare site die netjes afleverd en met moeite! Topper!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Floortje van den Boomen
Heel goed. Servies besteld alles was heel zorgvuldig ingepakt.
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- carola
Snelle levering en schitterend verpakt. Echt een feestje om uit te pakken.
- miranda kouwenberg
goed verpakt alles netjes ingpakt perfect
- lidian van der ceelen
Vlugge snelle levering.Heel goed verpakt. Nog een leuk presentje erbij ook.
- m reijnaers feijt
snelle levering, mooie verpakking, produkt precies zoals in de website omschreven en een lief cadeautje erbij.