Heel tevreden met m'n bestelling. Het werd erg snel geleverd en ook nog een leuk ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- H Brouwer
- Cristel van Vilsteren
Heel tevreden. Goede service, snelle afhandeling en vriendelijke verkoper. Leuk ingepakt ook!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Stefania Monni
mooi pakket in roze cadeaupapier ingepakt. binnen de doos elke object was ook heel mooi ingepakt. bovendien als extra was er ook een aparte cadeau doos en een chocolade.
- E.A.M. van der Vaart
Geweldige service! Op de hoogte gehouden van de bezorging, leuk verpakt en ook het kadootje zelf heel leuk ingepakt. Stevig ingepakt in verband met breekbaarheid en een leuk briefje erbij!! in 1 woord GEWELDIG. Kom hier zeker vaker terug. Ook nog eens supersnel
- Jeannet De lange
Netjes optijd geleverd. Keurig verpakt,het kado was voor mijn dochter en die was helemaal stil er van.
- Joëlle Wout
Snel in huis en alles leuk ingepakt als een cadeautje. Echt een feestje dus!