Ik heb nog nooit zo’n mooi pakket gehad en ook een leuk kaartje erbij. Dank daar voor Maartje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerda Aberkrom
- Norma
Snelle levering en heel mooi ingepakt!
Hoe zou je KunstZinnigShop beoordelen?
- Erna
Snelle levering en leuk ingepakt!
- Carla Heuvelman
Gebaksbordjes besteld en goed verpakt thuisbezorgd gekregen. De bordjes zelf waren supermooi ingepakt, echt een cadeautje om uit te pakken. (Zonder dat ik had aangegeven dat het ingepakt moest worden) Complimenten!
- Geeske Stienstra
Top levering en zo ontzettend mooi ingepakt en sltijdceen lief kaartje erbij ♥️
- Sita De rooij-bijvoet
Leuke webshop, verzending was snel en erg netjes en goed verpakt. Hoe het was ingepakt en het hand geschreven kaartje maakt het leuk en persoonlijk.