Prima kwaliteit en redelijk snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stefan Goldberg
- Ronald Liplijn
Bestelde sticker was prima, levering via Post NL echter niet. Vier dagen te laat.
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- BJ Alferink
Misschien verstandig om er een bezorger er bij naast te nemen. Het pakketje was er te laat voor een verjaardag. Zo jammer. En de tekst Off Road miste een f , ook jammer
- Joel
Goede prijs en super service.
- salma f
product is wazig totaal niet scherp
- Oscar Groot
Snel in huis, en goede kwaliteit !!