Goede service En netjes gemaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- RammuS
- Kees
Zeer goede service en plezierige communicatie. Uiteraard is ook de kwaliteit heel goed!
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Max Titaley
De sticker is niet zoals het op het plaatje was... De kleur viel tegen
- Joost Wagtendonk
Bestelling was er sneller dan aangeven
- Runar Vinders
Klantenservice slecht, tot 3x toe mijn ontwerp verkeerd overgenomen. Begrijpen niet wat fout gaat en lossen het niet op.
- Alois daeys
Goed verzorgd werk en de levering was ok ik zal jullie aanraden bij vrienden