Super kwaliteit en snel geleverd. Helemaal top.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Kerkhof
- Ka Vdwetering
Snelle levering. En sticker was mooi van kleur .
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Stephan Coenen
Alles was ok! K
- Erwin Cleeren
Ik had een sticker besteld, maar deze was dubbel gevouwen en plakt in het midden niet helaas. Gr Erwin
- B. Duijnstee
Goede kwaliteit en snelle levering
- Erik Verkuijlen
Totaal andere levering ontvangen dan wat ik besteld had. Ik had 2x 2 vlagstickers besteld van 2 verschillende landen en kreeg (pas na een week) 1 x 3 vlagstickers van 1 land met luchtbelletjes afwijkingen in de stickers. Zonder enige verontschuldiging dat het betaalde product niet leverbaar was.