Heb contact gehad dat mijn sticker niet goed is binnen gekomen, alleen het logo. Zou er een nieuwe opgestuurd worden heb ik nooit gekregen. Staat wel dat hij geleverd is maar nooit gebeurd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vincent Rietstra
- Petra van Adrichem
Uitstekende service, mooie stickers, ruime keus
Hoe zou je Stickermaster beoordelen?
- Lisa van Schaik
Sticker laat snel los. Na 1 dag helaas de helft er al af..
- Petra De Bruijn
Goede service, prima op tijd geleverd en van goede kwaliteit.
- Robert Renodeyn
perfect uitgevoerd zoals gevraagd
- Renia van den Hoogen
Mooie stickers