Prachtige horloges van topmerken aan een interessante prijs. BensonTrade is zeer correct en levert uw bestelling snel en veilig. Een aanrader voor iedereen! Paul van Antwerpen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2012
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Paul
- Post
Mijn bestelling werd gemakkelijk gewijzigd en ik kreeg netjes mijn geld terug. Alle lof voor de service van BensonTrade!
Hoe zou je BensonTrade beoordelen?
- Ainee
I had a chance of doing a purchase with Benson Trade and I must say it was a great experience. The product was delivered in time as promised and also I am super happy with the purchase. I also want to mention that the customer service of Benson Trade is great!!! I had a few inquiries to make and I received super helpful and kind people to get help from. Really happy with it and in the future would keep buying from them :)
- Steffie Martin
De afhandeling van mijn bestelling duurde door de Kerstdrukte wat langer dan ik verwachtte. Maar nadat BensonTrade wist dat het voor de verjaardag van mijn man was, hebben ze extra moeite gedaan om het horloge op tijd bezorgd te krijgen. Dat is gelukt. Gaf een persoonlijk tintje aan het kopen via internet! Goede service! Horloge is prachtig! (Zeppelin LZ120 Hindenburg).
- Carla
Ik heb een Benson Premium Watchwinder C2-C gekocht. Uitstekend apparaat. Goede service en erg mooie kwaliteit. Een echte aanrader.
- Alfons Sliedrecht
Heb recent een Benson Black Series watchwinder gekocht, wat een fantastisch apparaat! Hoewel de naam anders doet vermoeden, is het een witte geworden. Hij is nog stiller dan mijn SwissKubiK, heeft zelfs een usb-poort voor mijn fitnesswatch en is helemaal naar wens in te stellen. Ook de softclose van de klep boven is een prachtig detail, want de klep is massief en zwaar. Dit had je anders zo maar een gekneusde vinger kunnen kosten. Verzending ging snel met DPD, goed verpakt ook. Al met al zeker een aanrader!