Ik ben zeer tevreden over de spiegel helaas is er wel een klein stukje linkst onder uit de spiegel. De beschadiging zit gelukkig aan de achterkant en is gelukkig niet scherp maar het is wel zichtbaar omdat er op de achterkant grijze folie zit dus van de voorkant is het te zien. Maar omdat ik er zo blij mee ben heb ik eigelijk geen moeite gedaan om dit aan jullie te laten weten. Maar nu ik deze mail zag dacht ik dan laat ik het jullie toch maar even weten. Voor de rest ben ik echt mega blij met de spiegel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirella franssen
- EG
Heel snelle en professionele behandeling. Dachten heel goed mee met een oplossing
Hoe zou je Spiegelpracht beoordelen?
- Petra van den berg
Goed en vriendelijk alles werdt goed opgelost
- e.
mooie spiegel tegen zeer goede prijs. levering in een stevige kist en op de afgesproken dag. top!
- Sib
Alles was dik in orde!! Blij met mijn aankoop
- Roos
Super resultaat !