Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Spiegelpracht heeft 642 5 ster reviews 642
Spiegelpracht heeft 114 4 ster reviews 114
Spiegelpracht heeft 14 3 ster reviews 14
Spiegelpracht heeft 8 2 ster reviews 8
Spiegelpracht heeft 19 1 ster reviews 19

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Davina Daniel

    Super fijn geholpen! Alles goed uitgelegd gekregen en binnen no time de spiegel binnen! Heel erg blij met de prachtige spiegel, nogmaals dank voor alles!

  2. Tim Aartman

    Ik ben tevreden. Nette spiegel, netjes verpakt.

  3. Hoe zou je Spiegelpracht beoordelen?

  4. Wineke de Boer

    Geweldig. Via de telefoon word je zeer vriendelijk van advies voorzien. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Levering zo snel als mogelijk. Voor een lamp in mijn spiegel die niet goed werkt wordt een nieuwe nagezonden. Perfect.

  5. Jamila El.Hamdi

    Ik moet helaas wel zeggen dat ik enorme hartzeer heb om mijn spiegel van 150 bij 120. Hij is bezorgd met een gebroken hoekje, tijdens het uithalen van de beschermhoesje bij de hoeken ontdekte ik dat het afgebroken was 4 cm heel klein, maar ik ben een perfectionist en dat blijft aan mij knagen. want zo goedkoop was het niet, het is een pracht van een spiegel, Er werd gezegd dat ik al een handtekening had geplaatst en niet kan bewijzen of het ook zo is bezorgd. het was een joekel van een spiegel kon hem niet in mijn eentje openen en controleren. Ik ben samen met Spiegelpracht op zoek naar een oplossing, het gaat maar om 4 cm schade. verder is Spiegelpracht een fantastische site waar je terecht kan, service is prima ze helpen je goed nemen snel contact op en vooral ze bellen je terug. Ik hoop altijd nog op een oplossing Mvg, Jamila

  6. Abida Andich

    Zeer snelle en vlotte afhandeling.

  7. Ghizlane Belqacemi

    Super service , goed op de hoogte gehouden van het gehele proces en super blij met de prachtige spiegels