Goede service, mooie kleding en snelle levering! Sinds het begin al meerdere bestellingen geplaatst en altijd super tevreden. Snelle levering, leuke kleding. Altijd bereikbaar en mijn meisje is altijd heel blij met haar nieuwe kleding.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- Violetta
Helemaal blij me kleren die binnen zijn gekomen, gisteren besteld vandaag al in huis! Bedankt voor jullie goede service!
Hoe zou je Nice things 4kidz beoordelen?
- Carola
Bagger kwaliteit aan cowboy laarsjes Binnen no time al stuk Reageren gewoon niet op mails en messenger. Klachten worden niet netjes afgehandeld
- Marieke Leunissen
Ontzettend slechte kwaliteit kinder laarsjes …. 5 minuten aan en schandalig hoe dat ze eruit zien al
- Samantha Veen
Leuke kleding voor goede prijzen
- La'ala
Mooi setje