Snelle levering. Gemakkelijk te bestellen. Wel moet ik te kennen geven dat het niet nodig is om het via T&T te versturen daar het een goedkoop product is en door de brievenbus heen kon. Dit scheelt en voor de ontvanger en verzender. PostNL is de lachende derde.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martin
- Willy Ghys
Heel tevreden, bestelling vlug geleverd.
Hoe zou je Aquariumbemesting.nl beoordelen?
- Marco Meeuwissen
Snelle en goede service. Als je vragen hebt over een product krijg je een goed advies.
- Leo Luybregts
Kan niet anders zeggen als uitstekend!!
- Menno
Nette site met goede achtergrondinformatie. Betaling met ideaal en snelle levering.
- Ron
Zeer tevreden. Snel thuisbezorgd. Goed verpakt. Prima producten.